Thursday, March 18, 2010

Boredome

Alright, now I’m in Pei Jie’s house.  Actually is in her room with Yu Jun and Ying Ying.  I watched movie just now, but the movie is too boring until I almost fall asleep.  Since I’m sleepy then I slept, but I slept for 10 minutes only I guess, then Syn Wei and Jacey came and I’m awake already.  >.<
Then when they went away, I wanted to sleep again de, but I can’t sleep liao… Don’t know why, then I on my song from my laptop.  There is a song name ‘Everyone is No. 1’, and the lyrics are like this:
我的路不是你的路
我的苦不是你的苦
每个人都有潜在的能力
把一切去征服
我的泪不是你的泪
我的痛不是你的痛
一样的天空不同的光荣
有一样的感动
不需要自怨自艾的惶恐
只需要沉着 只要向前冲
告诉自己 天生我才必有用
Everyone is No.1
只要你凡事不问能不能
用一口气交换你一生
要迎接未来不必等
Everyone is No.1
成功的秘诀在你肯不肯
流最热的汗用最真的心
第一名属于每个人

我的手不是你的手
我的口不是你的口
只要一条心 狂风和暴雨
都变成好朋友
不需要自怨自艾的惶恐
只需要沉着 只要向前冲
告诉自己 天生我才必有用
Everyone is No.1
只要你凡事不问能不能
用一口气交换你一生
要迎接未来不必等
Everyone is No.1
成功的秘诀在你肯不肯
流最热的汗用最真的心
第一名属于每个人

不害怕路上有多冷
直到还有一点余温
我也会 努力狂奔
Everyone is No.1
只要你凡事不问能不能
用一口气交换你一生
要迎接未来不必等
Everyone is No.1
成功的秘诀在你肯不肯
流最热的汗用最真的心
第一名属于每个人

When Yu Jun heard the lyrics, “ 我的手不是你的手 ” she straight away said: “当然”.  I was really sweating that time, then the next sentence comes “我的口不是你的口”, she said: “废话!
Waliao, I really got zadao! Cause this is just lyrics and this lyrics are meaningful, and she can think of that…
Really speechless liao la….


1 comment: